Nytt år.

2010 har varit ett företagsamt och ganska effektivt år.
Väldigt roligt med massor av kärlek, två resor och avslutades med en mysig kväll med kära vänner.

Kom i dagarna hem från en underbar semester i Egypten med min sambo och hans familj.

Nu är det skärpning på bloggfronten och dags att leva i förhoppning om att 2011 blir MINST lika fantastiskt som 2010 varit! :)



När jag kom hem från semestern möttes jag av ett stort fång tulpaner i vår lägenhet och en bukett när jag kom till jobbet. :) Vilken fantastisk start, Tack mamma!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin bukett!!! Sånt gör en glad;)hoppas du mår bättre nu! kram

2011-01-17 @ 19:06:55
URL: http://mollylykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0