En av årets bästa dagar

Underbara dag!
Efter jobbet åkte jag och mamma till Vittsjö spa och massage för en underbar upplevelse.
Vi började utomhus i ett bubbel badkar i 37,5 grader bland tallar och höstlöv med utsikt över sjön. Helt fantastiskt!
Sen var det rygg- och nackmassage och fotinpackning. Verkligen att rekommendera!
www.spamassage.se


Fin utsikt från bubbelkaret!

Efter det tog vi oss till en jätte trevlig restaurang i Hässleholm som heter Cats.
Deras efterrätt med friterad nougat går inte av för hackor :)
Tyvärr har dom ingen hemsida.

Nu ska jag prova kläder som jag beställt, klappa mina fina hundar och sedan ta ett glas vin i väntan på min käraste. :)

Imorgon är det söndag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter helt underbart. Jag vill också dit. =)

2010-09-26 @ 14:05:42
URL: http://milianmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0