Smyckeparty

Länge sen!
Nu har jag upplevt ytterligare en variant av homeparty!
Igår var jag på smyckeparty hos min "svägerska" :)
De visade märket "dag&natt" vilket var väldigt fina smycken! Påminner om Snö of sweden och Pilgrim fast dag&natt har mycket bättre priser, och man kombinerar ihop sitt smycke själv.
Överraskande fina smycken och bra priser!
Snart blir det paaarty hemma hos mig! :)

Har prövat ett nytt lack av våra här på Style



Ett lack som är fantastiskt snyggt nu på hösten både på tår och händer
och även på sommaren när man är lite solbränd.

I övrigt så är det mycket jobb, vilket jag är överlycklig för! :)
Älskar mitt jobb och ångrar inte en sekund att jag tog det stora steget att öppna en egen salong,
det kunde inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Caroline Edvardsson

Låter som en bra idé ;) Aldrig smak en sån drink heller :)

2010-10-27 @ 19:41:05
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0