Shopping och hårförlängning

Hej regniga onsdag!

Dopet i Söndags var urmysigt! :) Tösen fick sitt namn och jag fick äran att bära ett ljus. Jätte roligt och eftersom jag är fadder till hennes underbara storebror så kände jag mig ännu mer ärad över att få vara så delaktig även denna gång :)

Ledig i Måndags blev en shoppingdag med min älskade mamma.
Hittade massor av grejor bland annat en originell vinterkappa, en höstig långklänning i 50-talsstuk, en jätte billig klocka och det här:

             (De svarta)

Färgen på klänningen är lite mesig på bilden, förvånar mig för den var knallgul i verkligheten :)
Kul med lite nya grejor!

I gårkväll gjorde jag en hårförlängning på min "stora syster", blev riktigt snyggt!
Hade varit roligt om jag fotat före och efter men det glömde jag totalt :)

Nu är lunchen slut, dags för en fullspäckad eftermiddag, Underbart! :)


Kommentarer
Postat av: Anna&Molly

Åh dom skorna va riktgt fina! Hoppas allt är bra KRAM

2010-10-20 @ 19:08:10
URL: http://mollylykke.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Caroline! Hoopas allt bra med dig! Håller med Anna, de skorna är riktigt snygga. Får man lov och fråga vart du köpt dem? Är också på jakt efter såna! Kram från Emma Larsson

2010-11-02 @ 07:44:20
Postat av: Caroline

Tack, Emma! Hoppas du läser om jag svarar här. Jag har faktiskt köpt dom i Eslöv! :) Solett sko. Tror däremot att skorett har dom oxå, tyckte att försäljaren sa något om det. Hoppas allt är bra med dig med! Kram!

2010-11-02 @ 08:55:19
URL: http://ettendac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0