Rikare kunskaper

Nu var det länge sen!

Igår var vi på kurs för vårt makeupmärke, Artdeco.
En väldigt givande kurs där vi blev varse om höstens trender angående makeup och nagellack.
Så jag bestämde mig för att utöka sortimentet på min salong, Style Hair & Face i Eslöv, med höstens lacker!

Makeupen ska vara mycket lila, mörka färger. Väldigt mycket smink är höstens trend, så det är väl bara att försöka anpassa sig och våga lite mer.  :)
Lacken är matta denna säsongen. Grå, jordnära, puderrosa färger. Kom in till oss på Style i slutet av veckan och kolla in dom! Personligen är jag helt såld, är "farligt" att på på kurs, man behöver så himla mycket efteråt. :)






Har även tagit in en del nya skuggor, mineralpennor till ögonen, oljepapper för huden som tar bort överflödigt fett utan att ta bort makeupen och ett nytt fräscht rouge som är aprikos/rosa.
Mineralpennorna fastnade jag direkt för! Lätta att måla med, ordentligt med färg och bra för ögonen.
Välkomna in för att prova vad ni vill!


Imorgonkväll blir det kurs igen! Då gäller det hårbottenproblem.
Vi har en serie här som är till för alla sorter av hårbottenproblem och nu ska vi få lära oss från grunden hur den är uppbyggd.
Väldigt spännande och givande, alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0