Ny pälsmössa!

Letat febrilt efter en bild på min nya vit/grå pälsmössa med öronlappar man kan knyta upp med läderband! :)
Men hittar ingen. Får helt enkelt fota den och lägga in här, blir ett projekt för kommande vecka.

 Fick en väldig inspiration av en kund i lördags som hade världens snyggaste skinnkjol på sig.


Fantastisk snygg! Tack, Jennica för att du var så jäkla snygg i den att jag var tvungen att köpa en likadan! :)
Lyckades få tag i den innan jag åkte till Andys lekland med mitt underbara gudbarn igår :)
Det blev som han förutspått: Han rastade mig totalt bland klätterställningar och rutchkanor!

Kvällen igår avslutades med vänner och fondue, Tack kära ni för en underbar dag/kväll!

Nu blir den hemmagjorda nachostallrikar med min sambos mysiga föräldrar.

Vi ses :)


Kommentarer
Postat av: toffie

Vart är kjolen ifrån? :) jättefin!

2010-11-16 @ 13:25:31
Postat av: Caroline

Från Lindex :) Tack!

2010-11-16 @ 15:07:35
URL: http://ettendac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0