Underbart te!



Nu går vi mot te-tider!
Älskar alla de sorter av te, bara det inte stått med påsen i för länge :)
Nytt för mig detta året är ett Orientaliskt kanel-te från FRIGGS som jag köpte igår.
Har redan fördelat hälften hemma och hälften på salongen för att inte behöva vara utan det när jag känner att suget tilltar :)


För något år sedan prövade jag ett lakrits-te från samma tillverkare, FRIGGS.
Många tycker att det är jätte gott medan det inte passade mig alls.
Men för er som gillar sötlakrits; Testa ett te med lakritsrot!
Verkar som att det teet jag pratar om med lakrits antingen utgått eller så är jag lite förvirrad ang. tillverkare.
Men hittade ett alternativ som jag inte testat!

Väldigt fin förpackning! :)
Fanns många spännande smaker, får nog gå in om ICA på min motionsrunda ikväll och inhandla en annan smak till min samling. :)


Kommentarer
Postat av: Caroline Edvardsson

kan tyvärr inte på torsdag :( men på måndag kanske?? :) ses imorgon!! kram

2010-11-02 @ 21:57:54
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0