Ge mig jul, NU!

En Måndag i ledighet! :)
Idag har jag kollat runt lite i Eslöv, på vad denna stad har att erbjuda och lunchat på grappa, vilket jag nog inte gjort sen tidigt i våras. Väldigt trevlig dag!
Har fyllt på mitt lager av yankee candels ljusvaxer med både mina standard dofter och nya juldofter inför nästa högtid. Mys! :)

Nu står kålsoppan på spisen och jag njuter av doften av kanel, många tända ljus i väntan på att mitt livs kärlek ska komma hem och förhoppnings vis spendera resten av kvällen med mig.

Jag måste erkänna att just nu vill jag spela julsånger och göra julgodis!
Hade det inte varit för att jag lovat mig själv att vänta till december så hade jag varit i full gång med uppdatering av julgodis-recept här på bloggen :)

Ge mig jul NU! :)

Kommentarer
Postat av: Anna&Molly

Fiiiin design:) Åh jag längtar med efter JULEN!

Blir nog ett lussebak snart att frysa in och gå och mumsa på lite då&då!Hoppas ni fått en bra helg!

P&K

2010-11-01 @ 19:55:58
URL: http://mollylykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0