Festligheter och pepparkaksdeg

Nu har jag haft en underbar helg med en fantastisk kväll på Ladie's night,
riktigt rolig fest och en gosig söndag hos världens bästa mormor.
Kan det bli bättre?
Tror det knappast :)

Nästa helg ska också bli rolig och mysig och allt! :)
Massor av roligt framför oss, inte minst Julen!

Får nog reservera mig för en hel del tjat om den kommande högtiden framöver,
ser ju så framemot allt vad det innebär! :)

Skulle vilja ge mig på att göra en egen pepparkaksdeg i år.
Fick en oslagbar deg av min "svär-farmor" i fjol :)
Tror att jag ska fråga henne om hon vill föra vidare sitt recept, blev så himla goda och lätt-bakade!

    


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Malin Ek

"Svär-farmor" lämnar alldeles säkert ut sitt recept, hon blir bara glad om du frågar tror jag :)

2010-11-08 @ 07:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0