Bakdag!

Idag har jag en liten bakdag inför smyckepartyt här hemma ikväll.
Mamma, mormor och jag började igår med pepparkakor, från en fantastisk hemmagjord deg!
Sen gjorde vi två olika sorters kolor som gick åt pipan, den enda blev för hård och den andra för mjuk.
Så idag har jag gjort om dom!
Tokigt att man måste göra samma fel varje år, minns att jag hade samma problem förra december men inte har jag skrivit ner vad jag ska tänka på eller minns mina tabbar. :)

Gjort micro-kola, lakritskola och snökakor.
Nu ska jag gå och fullända det, hoppas kolan stelnat, så kanske jag kan få in någon bild sen.

Jag och min kära sambo adventstädade igårkväll, nu är det lite rödare i vårt hem! :)

Underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0